کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد

کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد

وجود کورنوگراف در ساعت های مچی، مزیت اندازه گیری فواصل زمانی را دارند. این امکان هم در ساعت های عقربه ای و هم در ساعت های مدل دیجیتال وجود دارد. که در ساعت های دیجیتال تایمر است. در این مطلب درباره اینکه کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد می خوانیم. استفاده از ساعت های مچی از نوع کورنوگراف بیشتر در ورزش دیده می شود. کهه دارای حساسیت های مختلفی هم هستند. حتی می توانند دهم ثانیه و صدم ثانیه را هم اندازه گیری کند. تا این حد دقیق و حساس می باشد. بیشتر ساعت هایی که استفاده می شوند از حساسیت  ۱/۴ ثانیه و ۱/۱۰ و ۱/۶۰ ثانیه برخوردارند که رایج ترین آن ها است.

ویژگی ساعت های کورنوگراف

  • ساعت های کورنوگراف اندازه گیری فواصل زمانی را بر عهده دارند.
  • در صورت های مختلفی استفاده می شوند.
  • دارای ساختار ظاهری مشابه و همانندی هستند.
  • ممکن است بزرگی و کوچکی در عقربه ها با هم تفاوت داشته باشد.
  • دقت در ساعت های کورنوگراف بسیار اهمیت دارد.
  • هر چه حساسیت بیشتری در این ساعت ها وجود داشته باشد، زمان دقیق تر محاسبه و اندازه گیری می شود.
  • در خرید ساعت ها از نوع کورنوگراف به اندازه عقربه ها دقت شود. به جایگاه آن ها هم دقت کنید.

استفاده از کورنوگراف ساعت مچی عقربه ای

کورنوگراف ساعت مچی عقربه ای

استفاده از کورنوگراف ساعت مچی عقربه ای

برای اینکه کورنوگراف در ساعت های مچی شما کار کند و فعالیتش را داشته باشد، باید در ابتدا دکمه بالای ساعت مچی را لمس کرده و با فشار دادن آن، عقربه بزرگ، فعالیتش را شروع می کند. برای اینکه حرکت عقربه های دیگر را متوجه شوید، نیاز به گذشت زمان است. زیرا عقربه ثانیه شمار است که با سرعت حرکت می کند. اگر قصد متوقف کردن کورنوگراف را دارید، باید همان دکمه را مجددا فشار داده و فعالیت را متوقف نمایید. زمانی که نشان داده می شود، زمانی ایت که شما اقدام به اندازه گیری آن نموده اید. برای شروع مجدد فعالیت ساعت و صفر کردن کورنوگراف باید دکمه پایینی را لمس کرده تا عقربه ها به حالت اول خود برگردند. پس کار کردن با کورنوگراف به همین راحتی است که با دو دکمه آن را روشن و خاموش کرد. در برخی از ساعت های مچی کورنوگراف، برای صفر کردن زمان، دکمه دیگری وجود ندارد و با نگه داشتن همان یک دکمه، می توان زمان را صفر کرد.

کاربرد کورنوگراف

اگر می خواهید بدانید که کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد باید گفت که، از مهم ترین و متداول ترین استفاده از ساعت های کورنوگرف در ورزش است. کاربرد کورنوگراف در ورزش محسوس است. استفاده از ساعت های کرنوگراف، افراد را به اندازه گیری زمان و زمان گرفتن بیشتر ترغیب می کند. افزایش انگیزه حرکت و فعالیت را هم در کودکان ایجاد می کند.

نکات مهم قبل از خرید ساعت مچی

نکات مهم قبل از خرید ساعت مچی

خرید ساعت مچی

بعد از اینکه درباره کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد مطالبی را خواندیم؛ اگر تصمیم به خرید آن را دارید، نکات مهم در خرید ساعت های کورنوگراف را هم بدانید.
  • برای خرید ساعت های کورنوگراف علاوه بر ظاهرش به کارایی و طرز کار کردن با ان هم دقت شود.
  • به خوانایی عقربه ها هم در خرید ساعت های مچی کورنوگراف دقت شود. به رنگ و بزرگی عقربه ها دقت شود.
  • از ساعت های اصل و اورجینال خریداری نمایید.
  • کار با آن راحت بوده و صفحه سادگی داشته باشد.
  • دکمه فشاری بر روی ساعت مچی باید خیلی خوب طراحی شده باشد.
  • ساعتی هایی که تاچیمتر دارند هم انتخاب خوبی هستند.
  • ساعت کورنوگرافی که خریداری می نمایید، هم ضد آب و هم ضد ضربه باشد.
  • مورد مهم در خرید ساعت کورنوگراف و کاربرد ساعت مچی کورنوگراف این است که امکان سیو باتری را حتما داشته باشد.
  • با ساعت راحت باشید و اندازه دست خودتان خریداری شود.
  • ساعت شب رنگ باشد بهتر است تا در شب هم بتوانید از آن استفاده نمایید.

تاچیمتر در ساعت کورنوگراف چیست

کاربرد تاچیمتر در ساعت کورنوگراف

تاچیمتر در ساعت کورنوگراف

در ساعت های کورنوگراف مچی در برخی از مدل های آن، درجه بندی وجود دارد. این درجه بندی را می توانید بر روی لبه ساعت مچی خود مشاهده نمایید. می توان با استفاده از تاچیمتر، سرعت را بر اساس زمان محاسبه و اندازه گیری نمایید. می توان فاصله را هم بر اساس سرعت، با تاچیمتر اندازه گیری  محاسبه کرد. می توانید در خرید ساعت مچی کورنوگراف مدلی را انتخاب نمایید که دارای تاچیمتر باشد.

خرید ساعت مچی سه موتوره

خوب است در بحث داغ درباره اینکه کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد، به ویژگی های ساعت های سه موتوره هم بپردازیم. اکثر ساعت های سه موتوره اصل، کورنوگراف هستند. ساعت های سه موتوره کورنوگراف ، می توانند تاریخ و روز را نشان داده و زمان دقیق و فواصل زمانی را محاسبه نمایند. این ساعت ها دارای زمان سنج و کورنومتر هستند. از طرفی اندازه گیری ضربان قلب با این نوع ساعت های مچی امکان پذیر است. این نوع ساعت ها در میان افراد و مخصوصا آقایان و جوانان بسیار رواج دارد. پارامترهای خاصی با عقربه های کوچک و بزرگ این ساعت ها قابل اندازه گیری است. برای خرید ساعت مچی کورنوگراف سه موتوره از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها اقدام نمایید تا نمونه اصل را خریداری نمایید. در نهایت اگر قصد خرید ساعت مچی کورنوگراف را دارید، در این مطلب درباره اینکه کورنوگراف در ساعت به چه درد می خورد و کاربرد آن چیست، مفصل صحبت کردیم. امیدواریم با شناخت خوب از این نوع ساعت ها، بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشید.

سوالات متداول کورنوگراف در ساعت های مچی به چه درد می خورد

کاربرد ساعت مچی کورنوگراف چیست؟ قابلیت اندازه گیری دقیق فواصل زمانی را دارد که در ورزش، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تاچیمتر چیست؟ می توان با استفاده از تاچیمتر، سرعت را بر اساس زمان محاسبه و اندازه گیری کرد. چگونه با ساعت مچی کورنوگراف کی توان کار کرد؟ برای فعالیت داشتن کورنوگراف ساعت و یا صفر کردن زمان باید از دکمه های روی ساعت استفاده کرد. در این مطلب خیلی کامل درباره نحوه کار با ساعت های مچی کورنوگراف، صحبت شده است.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دلیل بازگشت وجه