ساعت های کپی بخریم یا اصل؟

اگر شما از افرادی هستید که عاشق ساعت های لاکچری و گران قیمت هستید. اما بودجه ی خرید این نوع ساعت ها را ندارید، می توانید با خرید ساعت های کپی، نیاز خود را برطرف کنید. چرا که خرید ساعت های کپی بهترین راه حل برای شماست. افراد خیلی زیادی در دنیا وجود دارند که توانایی مالی خرید این نوع ساعت های گران قیمت و لاکچری را ندارند. اما با خرید ساعت های کپی آن حس نیاز خود به ساعت های اصل را برطرف می کنند. ما باید ساعت های کپی بخریم یا اصل؟ در ادامه درباره ی این موضوع بحث خواهیم کرد.

تفاوت بین ساعت های کپی و اصل

بین ساعت های کپی و ساعت های اصل مزایا و معایب بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. تا بتوانیم به سوال “ساعت های کپی بخریم یا اصل؟” پاسخ بدهیم.

ساعت های اصل

ساعت های اصل و یا ساعت های اورجینال از هر نظری دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و هیچ گونه عیب و نقصی درون خود ندارند. چرا که یک ساعت اصل یا ساعت اورجینال، اصالت آن برند را نشان می دهد. با وجود گران بودن ساعت های اصل نسبت به ساعت های کپی اما ساعت های اورجینال ظاهری بدون ایراد و نقص دارند. برند های بسیاری در این عرصه مشغول به کار هستند مانند رولکس، امگا و… که قیمت هایی بسیار بالا داشته و بسیار با کیفیت هستند.
ساعت های کپی بخریم یا اصل؟

ساعت های اصل

مزیت های خرید ساعت های اصل

  • ساعت های اصل از ظاهری بسیار شکیل و کیفیتی بسیار مرغوب برخوردارند که می تواند انرژی بسیار خوبی به شما بدهد.
  • عمر باتری ساعت های اصل بسیار بالا بوده و اصلا با ساعت های کپی قابل مقایسه نیست.
  • این نوع ساعت ها حس حرفه ای و قوی بودن به شما می دهند که می توانید در هر موقعیتی از جمله اداری تا روزمره آنها را دستتان کنید.

معایب خرید ساعت های اصل

  • ساعت های اصل دارای قیمتی بسیار بالا بوده به نحوی که افراد خاصی توانایی خرید این نوع ساعت ها را دارند.
  • هزینه های جانبی این نوع ساعت ها به نسبت بالا بوده و همچنین مستلزم زمانی برای نگهداری از آن ها هستند.
  • شما در زمان استفاده از این ساعت های گران قیمت و زیبا، بسیار باید مراقب آنها باشد ضربه ای به آن ها نخورد و همچنین باید مراقب افرادی که قصد دزدیدن آن ها از شما هستند باشید.

ساعت های کپی

به صورت کلی می توان گفت ساعت های کپی ساعت هایی هستند که بسیار شبیه به ساعت های اصل بوده  و تفاوت بسیار اندکی با ساعت های اصل دارند. اما دارای قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. همچنین افرادی که دوست دارند تا ساعت های بسیار زیبا و برند به دست کنند اما توانایی مالی خرید اینگونه ساعت ها را ندارند می توانند با خرید ساعت های کپی، به خواسته ی خود برسند. چرا که افراد کمی هستند که می توانند تفاوت بین ساعت های کپی و اصل را تشخیص بدهند. مگر ساعتی باشد که موتور های روی آن فقط عکس باشند و هیچ گونه حرکتی نکنند.
ساعت های کپی بخریم یا اصل؟

ساعت های کپی

مزیت های خرید ساعت های کپی

  • یکی از مهم ترین مزایای ساعت های کپی، مقرون به صرفه بودن آن ها است، چرا که تمام افراد توانایی خرید آن ها را دارند.
  • ساعت های کپی دارای ظاهری بسیار شبیه به مدل های اصل خود دارند و به سادگی قابل تشخیص با ساعت های اصل نیستند.
  • ساعت های کپی به شما همانند ساعت های اصل، حس قدرتمند بودن و اعتماد به نفس می دهند.

معایب ساعت های کپی

  • هرچه بگوییم اما باز هم این مدل ساعت ها اصل نیستند و اصالت شرکت خود را ندارند.
  • عمر مفید این ساعت ها به نسبت ساعت ها اصل بسیار کمتر است. به طور مثال شاید ساعت های اصل تا قرن ها بتوانند سالم بماند اما ساعت های کپی نهایتا ۴،۵ سال دوام دارند. اما چون قیمتی مناسب دارند می ارزند.

نکته ای درباره ی ساعت های کپی

در آخر این را توجه داشته باشید که منظور ما از ساعت های کپی، ساعت های های کپی (High copy) می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار نزدیک به ساعت های اصل و گران قیمت اند. اما با این حال ساعت های اصل دیگری وجود دارند که دارای قیمتی مناسب هستند و شما می توانید این گونه ساعت ها را از شرکت ساعت کوک به راحتی تهیه نمایید.
ساعت های کپی بخریم یا اصل؟

نکته ای درباره ی ساعت های کپی

سخن پایانی
ما در این مقاله سعی کردیم تا به سوال “ساعت های کپی بخریم یا اصل” با گفتن معایب و مزایای خرید ساعت های اصل و کپی پاسخ دهیم. همانطور که گفته شد ساعت های اصل با داشتن ظاهری بسیار شکیل و عمری طولانی، با داشتن قیمت و هزینه های سرویس بالا برای افرادی که وضعیت مالی مناسب یا معمولی ای دارند توصیه نمی شود. چرا که شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر ساعت های کپی که بسیار شبیه به مدل های اصل خود هستند را خریداری کنید.
سوالات متداول
  1. عمر ساعت های اصل بیشتر است یا ساعت های کپی؟ ساعت های اصل با داشتن قیمت هایی بسیار بالا از عمر بسیار طولانی ای برخوردارند که اگر شما به خوبی از ساعت اصل خود مراقبت کنید تا سال ها می تواند برایتان کار کند. اما ساعت های کپی عمرشان تا ۱۰،۲۰ سال است اما از قیمت هایی بسیار مقرون به صرفه برخوردارند. اما ساعت های اصل مقرون به صرفه هم وجود دارند که بسیار کیفیت بالایی دارند و شما می توانید این نوع ساعت ها را از شرکت ساعت کوک تهیه نمایید.
  2. آیا ساعت های کپی ضد آب هستند؟ اگر واشر ساعت خود را هر از چند گاهی تعویض نمایید بله دارای خاصیت ضد آب هستن اما هر ساعت مقاومت خاص خود را نسبت به آب دارند.
  3. کیفیت ساعت های اصل با کپی تا چه اندازه متفاوت است؟ ساعت های اصل از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما ساعت های کپی هم کیفیتی بسیار نزدیک به مدل های اصل خود دارند.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.