بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی؟ معرفی 7 برند سوئیسی

بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی

از بهترین ساعت های مچی ساخت کشور سوئیس هستند. بهترین برندهای ساعت مچی سوئیسی هستند و در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی می پردازیم. سوئیس به عنوان مهد تولید ساعت مچی همواره از آغاز پرچم دار بوده است تا به امروز. برای هر عاشق ساعتی رویای بزرگی است داشتن یک ساعت سويسی اما هر شخصی نسبت به سلیقه و خواسته‌اش انتخاب متفاوتی دارد. در این مقاله به تنوع برندهای ساعت سوئیسی می‌پردازیم. ساعت های سوئیسی باید شرایط خاص و مشخص شده ای داشته باشند تا مهر ساعت سوئیسی بر ان ها نهاده شود و در دسته ساعت های سوئیسی قرار گیرند. به این مورد هم اشاره شود که نوشته ساخت سوئیس روی ساعت ها هم فقط دلیل سوئیسی بودن ساعت ها نیست. می تواند نشانه رعایت استانداردهای قالب علامت تجاری سوئیس باشد. استانداردهایی که تمام ساعت سازان جهان به آن باور دارند. در ادامه با بهترین برندهای ساعت مچی سوئیسی که در ان کشور ساخته می شوند اشنا می شویم.

1- ساعت مچی رولکس

خرید ساعت مچی رولکس نام رولکس را بسیاری از افراد علاقه مند به ساعت مچی می شناسند. تاریخچه برند رولکس به این ساعت قدرت و اعتبار داده است. البته که بازاریابی پرقدرت و مدیریت شده ان هم در اعتبار بخشیدن به ان بی تاثیر نبوده است. رولکس همیشه یکی از شیک ترین ها و تراز اول ترین ساعت های مچی جهان بوده و هست و به نظر نگارنده خواهد بود. کمتر عاشق ساعتی وجود دارد که نخواهد یک رولکس بپوشد. اساس سیاست تولید ساعت مچی رولکس تکیه بر زیبایی، دقت و استحکام است. ساعت های رولکس، موتور پیچیده ای ندارند و تمرکز بر مکانیزم موتور پیچیده از اهداف این برند نیست. کیفیت مهم ترین ایتمی است که این برند به ان اهمیت می دهد. رولکس از برندهای لاکچری و لوکس است که ساعت های این برند قیمت بالایی هم دارند. می توان گفت که در صنعت ساعت، رولکس رقیبی ندارد. پس از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی نام رولکس است.

ساعت مچی امگا

از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی برند امگا است. بسیاری این برند را می شناسند و بسیار شناخته شده است. ساعت های مچی امگا هم کیفیت فنی و عملکردی خوبی دارند و هم طراحی خاص و زیبایی دارند. ساعت های این برند بسیار جدید و مدرن و زیبا است. بیشتر ساعت مچی با برند امگا، به سبک اسپرت هستند. امگا در دنیای ساعت تاریخ ساز است. برای مثال نیل آرمسترانگ برای اولین سفرش به ماه از یک امگای اسپید مستر استفاده کرد و امروزه با ترکیب امگا و برند محبوب سواچ یک ساب برند به نام مون سواچ پدید آمد که دیدن ساعت هایش خالی از لطف نیست

ساعت مچی پتک فیلیپ

خرید ساعت مچی پتک فیلیپ

ساعت مچی پتک فیلیپ

از برترین برندها در تولید ساعت مچی لوکس، ساعت مچی پتک فیلیپ است. این برند بر تمام جنبه ها در تولید ساعت اهمیت داده و رعایت نموده است تا بهترین باشد. عمر این برند 177 سال است که به طور مداوم در حال تولید ساعت بوده است. تجربه این برند در تولید ساعت بسیار زیاد است و همواره هدفش تولید ساعت هایی باکیفیت بالا است. از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی با قدرت می توان از پتک فیلیپ نام برد

ساعت مچی تگ هویر

از برندهای لوکس و شناخته شده و از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی می توان نام تگ هویر را اورد. سابقه این برند از سال 1860 است که تکنولوژی مدرن و زمان را با هم ادغام نموده است. این برند ارتباط خوبی با ورزش و مسابقات اتومبیل رانی دارد. طراحی فوق العاده در محصولات خاص این برند وجود دارد. تگ هویر نیز بین ساعت بازان برند تقریبا شناخته شده ای است و شما می توانید روی آن به عنوان یک ساعت همیشگی و ابدی حساب کنید

برای خرید ساعت مچی مردانه کلیک کنید

ساعت مچی کنستانت

خرید ساعت مچی کنستانت

قیمت ساعت مچی کنستانت

برند فردریک کنستانت تقریبا برند جدیدی در تولید ساعت است. اما در سه دهه گذشته به طور مداوم و پی در پی به تولید ساعت مچی ان هم زیبا و لوکس و با طراحی خاص پرداخته است. اگر چه این برند در تولید ساعت مچی مانند دیگر برندها سابقه ندارد اما در همین زمان کوتاه خود را ثابت کرده است و ساعت هایی زیبا و باکیفیت روانه بازار نموده است. در واقع متخصص ساخت ساعت است. قیمت ساعت مچی از برند فردریک کنستانت متوسط رو به بالا است. این برند بسیار مورد توجه ساعت دوستان قرار گرفته است.

ساعت مچی متی تیسوت

از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی نام متی تیسوت را باید اورد. سابقه این برند از ساعت مچی بیشتر از نیم قرن می باشد. ساعت های این برند باکیفیت و بادقت طراحی و ساخته شده اند. این برند درمیان ساعت سازان پیشرو سوئیسی جای گرفته است. برند مچی تیسوت به ریشه های سوئیسی خود وفادار مانده است و ساعت هایش با نوشته  Swiss Made بر روی صفحه ساعت مچی خود ، ساخت سوئیسی و کیفیت فوق العاده خود را نمایان می کند.

ساعت مچی برند تیسوت

ساعت مچی تیسوت ساخت سوئیس است و این گواه وجود کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم است. این برند بسیار باسابقه و باکیفیت است و از سال 1853 رونمایی شده است. برند تیسوت طراحی فوق العاده و خاص و منحصر به فردی دارد. طرفداران ساعت مچی ار برند تیسوت به دلیل طراحی فوق  العاده و قیمت مناسب ان است. تیسوت در طراحی ساعت مچی، همیشه خواسته است از مد جلوتر باشد. این برند با ساعت های برند سواچ ادغام شده است. قیمت ساعت مچی از برند تیسوت در حد متوسط است.

ساعت مچی از برند فورتیس

طراحی در ساعت های برند فورتیس برای استفاده های خاصی چون فضانوردی و دریانوردی و خلبانی انجام گرفته است. شناخته ترین ساعت های فضانوردی از این برند هستند. خلبانان علاقه خاصی به ساعت های این برند دارند که لقب تسخیرکننده اسمان را به ان داده اند. قیمت ساعت های برند فورتیس متوسط رو به بالا است.

ساعت سوئیسی یا ژاپنی

می دانیم که دو کشور ژاپنی و سوئیسی در تولید ساعت و صنعت ساعت حرف اول را در جهان می زنند. هر کدام از این کشورها، ساعت هایی خاص و منحصر به فردی تولید می کنند که در ویژگی ها با هم فرق دارند. ساعت مچی ژاپنی کاسیو یکی از بهتری انتخاب‌های ساعت مچی ژاپنی است ساعت های سوئیسی از نظر دانش و مهارت و تاریخچه بهترین هستند و از ان طرف هم ساعت های ژاپنی ویژگی خاصی را وارد ساعت های خود نموده اند که کاربردی تر هستند. بر اساس هدف و سلیقه از هر کدام از این دو ساعت استفاده می شود. در نهایت برای خرید از بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. نمونه های فیک و تقلبی ساعت ها در بازار بسیارند. ساعت کوک نمایندگی رسمی برند های ژاپنی کیو اند کیو و کاسیو در خدمت مشتریان عزیز است

سوالات متداول بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی

چرا ساعت مچی سوئیسی قیمت بالایی دارند؟ همه ساعت های مچی از این برند خیلی گران نیستند. اما کیفیت بالا و طراحی خاص و تجربه بالا در تولید ساعت، قیمت ساعت های سوئیسی را از متوسط تا بالا تعیین می کند. چگونه ساعت سوئیسی اصل را از فیک تشخیص دهیم؟ تشخیص ساعت فیک از اصل بحث زیادی می طلبد و در اولین گام بهتر است خرید خود را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر داشته باشید. گران ترین برند ساعت مچی سوئیسی کدام است؟ ساعت رولکس گران ترین و لاکچری ترین برند ساعت سوئیسی است. طراحی خاص و کیفیت بالا و تبلیغات هوشمندانه از عوامل موفقیت فروش این برند است.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.