معروف ترین برندهای ساعت

با 6 تا از معروف ترین برند های ساعت دنیا آشنا شوید

معروف یا گران‌قیمت، مسئله این است! درباره‌ی معروف ترین برند های ساعت، عقیده‌ای قدیمی وجود دارد که می‌گوید: هر چیز گرانی صرفا معروف نیست و به‌طبع هرچیز معروفی هم نباید گران باشد. (البته نمونه‌های گران و معروف در جهان ساعت‌ها کم نیستند). دنیای پیچیده و مرموز ساعت ها هم از این قاعده مستثنا نیست. شهرت در دنیای ساعت‌ به عوامل بسیاری بستگی دارد. از کشور تولیدکننده تا سابقه‌ی حضور در بازار ساعت و حتی افرادی که آن ساعت خاص را انتخاب کرده‌اند. در این مقاله به بررسی چند مارک معروف ساعت می‌پردازیم که گزاره‌ی بالا را اثبات می‌کند. ساعت معروف در زمینی خارج از زمین بازی گران و ارزان حضور دارد. زمینی منحصربه‌فرد به نام: جهان ساعت‌ها. بهترین برند های ساعت مچی

معروف ترین برند های ساعت کدامند؟

ژاپنی‌های خوش‌قیمت، پرقدرت و همیشه‌ماندگار.

نام ژاپن در جهان ساعت‌ها نامی خوش‌آوازه است. ما با شنیدن نام ساعت ژاپنی به یاد دو تا از معروف ترین برند های ساعت دنیا، یعنی ساعت سیکو و ساعت کاسیو می‌افتیم. ساعت‌هایی که در کنار حضور تاریخی‌شان در زندگی روزمره اغلب ما، خاطرات خوشی را برایمان رقم زدند. به عنوان نمونه‌ای از این دو برند یادی می‌کنیم از ساعت جذاب و خواستنی سیکو پنج و کاسیوهای دیجیتال که همیشه سوار بر چرخه‌ی مد بودند و هیچ‌وقت از تب‌وتاب نیافتادند. در کنار این دو ساعت می‌توان به سری جی‌شاک کاسیو هم اشاره کرد که مخاطبان خودش را از روزی که برای اولین‌بار روانه‌ی بازار شد تا به امروز عاشق خود نگه‌داشته است.

سوئیسی اما برای همه

وقتی روی ساعتی، عبارت ساخت سوئیس را می‌بینیم، بلافاصله به یاد ساعت‌های لوکس و دست‌نیافتنی می‌افتیم. اما این‌جا قصد، معرفی ساعتی مثل Rolex نیست. شاید افرادی که ساعت های لوکس می‌پوشند به هیچ‌وجه نتوانند با «سواچ» کنار بی‌آیند. چون ساعت های این برند ویژگی ساعت‌های لوکس را ندارند اما در محبوبیت بین اقشار مختلف جامعه کم از آن‌ها نیستند.گرچه نباید فراموش کنیم که سواچ در زمانه‌ی خودش سروصدای زیادی در عالم ساعت‌بازها به پا کرده است. سواچ به‌درستی جای خودش را  تثبیت کرده است و فارغ از موضوع قیمت و نام غیر لوکسش انتخاب بسیاری از سلبریتی‌های داخلی و خارجی است. سواچ یکی از معروف ترین برند های ساعت است که می‌توان با آن ثابت کرد که قیمت نقش اساسی در محبوبیت ساعت ندارد و ساعت‌بازهای اصیل، آن‌ها که واقعا به دنیای ساعت عشق می‌ورزند، آن‌چنانی که تصور می‌شود درگیر قیمت ساعتشان نیستند و اصالت کالا همیشه الویت اول آن‌هاست.

گران‌بها، سوپرلوکس و شاهکاری بی‌رقیب: پتک فلیپ

برند پتک فیلیپ، یکی از گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های جهان است و این قیمت بالا، چیزی از محبوبیتش کم نکرده است و مشتریان خاص خودش را یافته است. این کمپانی سوئیسی، سال 1852 در ژنو شروع به فعالیت کرد. ساعت‌بازها به آن پادشاه ساعت‌ها می‌گویند. لقبی که بی‌شک برازنده شکوه آن است. پتک فلیپ در توجه به جزئیات بی‌همتاست. از همین رو در لیست معروف ترین برند های ساعت قرار می گیرد.

رولکس یا ساعتی که بهترین‌ها به سراغش می‌روند

این ساعت گران‌بها، نمونه‌ی درخشانی برای اثبات این مدعاست است که ساعت‌ها می‌توانند جزء ثروت و کالاهای ارزشمند افراد باشند. دقت در طراحی رولکس در کمتر کمپانی‌های دیده می‌شود. همین دقت و نوآوری‌های رولکس باعث شده است تا به عنوان یکی از معروف ترین برند های ساعت شناخته شود. رولکس همواره اولین بوده و این اولین بودن  از روز اول خلقش، زبانزد ساعت‌دوستان جهان است. اولین و بهترین.. برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شد که گواهینامه‌ی دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر سوئیس دریافت کند. به‌واقع رولکس را می‌توان ستایش کرد. در این جمله هیچ اغراقی نیست و این شاهکار ساعت‌سازی جهان در کنار تمام ویژگی‌هایش که گفته شد، از محبوب‌ترین و معروف ترین برند های ساعت جهان است. به جرئت می‌توان گفت که کمتر علاقه‌مندی به جهان ساعت وجود دارد که نخواهد رولکس محبوبش را در میان ساعت‌هایش داشته باشد. رولکس اولین ساعت ضدآب جهان را هم روانه‌ی بازار کرد و  این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که شما را هرکجا که باشید در مرکز دید قرار می‌دهد. این درخشندگی فقط از عهده‌ی رولکس برمی‌آید.

ساعت محبوب ادوارد هفتم. اروپاییِ جواهرنشان

برند کارتیه در میان ساعت‌های اشرافی و محبوب نامی آشناست. به‌طوری‌که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان از قدیمی‌ترین مشتری‌های این برند معروف فرانسوی بوده است. محصولات کارتیر از شناخته‌شده‌ترین و معروف ترین برند های ساعت لوکس یا به تعبیری سوپرلوکس دنیا هستند که زیبایی و درخشش خاصی دارند. ساعت‌های مردانه و زنانه‌ی برند برای افرادی که به دنبال یک ساعت شاهکار و چشمگیر هستند بسیار مناسب‌ است. کارتیه مانند اکثر برندهای لوکس انتخاب اصلی سلبریتی‌ها و افراد معروف دنیا است. درباره‌ی کارتیر بد نیست بدانید که: لویی کارتیه کمپانی کارتیه را در سال ۱۸۴۷ در شهر پاریس فرانسه تاسیس کرد. یکی از پرنس‌های والس، لقب جواهر پادشاهان را به این برند داده است. پادشاه اداوارد ششم امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را در سال ۱۹۰۴ به این برند اهدا کرد.

انتخاب برنده

سیتیزن را می‌توان در رده‌ي معروف ترین برند های ساعت میان‌رده و کاربردی دانست. این ساعت  ژاپنی احترام‌انگیز، با توجه به موتور قدرت‌مند و طراحی ساده اما شیک خودش همواره محبوب بوده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که دوستداران ساعت را به سمت سیتیزن می‌کشاند، اصالت در تولید آن است به‌طوری که تمام قطعات سیتیزن توسط خود کمپانی تولید می‌شود و این ویژگی خاص، جایگاه سیتیزن را در کنار دیگر برندهای محبوب ساعت حفظ می‌کند. برند سیتیزن همیشه در تلاش بوده تا در تکنولوژی و ظاهری منحصر به فرد در ساخت ساعت مچی پیشگام باشد و بسیار هم موفق بوده است. سیتیزن در بررسی‌های مختلف به عنوان یک ساعت عالی شناخته شده است و به دلیل تولید تمام قطعات درون کارخانه قیمت مطلوبی هم دارد که این ساعت را قابل دسترسی برای همگان می‌کند. سیتیزن می‌خواهد با این روش در دسترس مشتریانش باشد و به همه لذت پوشیدن یک ساعت خوب و درجه‌یک را عطا می‌کند.. ساعت‌مچی‌های سیتیزن در کل باکیفیت و بادوام و اقتصادی هستند.

و اما در نهایت چه بخریم؟

این‌که از بین هزاران ساعت محبوب کدام را بخریم و استفاده کنیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به هزینه‌ای که می‌خواهیم بکنیم و یا نسبت به استفاده‌هایی که داریم و یا حتی نسبت به جاهایی که روزمره در آن‌ها وقت می‌گذرانیم. ساعت‌های محبوب و معروف جهان همان‌طور که خواندید در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند و چیزی که عیارشان است و نکته‌ای که آن‌ها را از دیگر ساعت‌های جهان جدا می‌کند، کیفیت و اصالت آن‌هاست. ساعت‌هایی که در گوشه‌ای از این جهان پهناور ساخته شدند و به دست یکایک ما رسیدند، همواره با خودشان و در تاریخ حضورشان خاطراتی دارند که به‌یاد می‌ماند. مثل کاسیوهای قدیمی که در دستان پدران یا پدربزرگانمان دیده‌ایم یا ساعتی سوپرلوکسی که سلبریتی محبوبمان آن را روزی پوشید و درخشید و یا ساعت‌های خودمان که همراه‌مان بودند و در لحظه‌های خاصی با ما شریک شدند و خاطراتی با یادشان ثبت شد. در نهایت نقش انسان‌ها در محبوب بودن یا نبودن یک ساعت کمتر از نقش خود ساعت نیست. ساعت‌های معروفی که تعدادی از آن‌ها را معرفی کردیم نماینده‌ي لحظه و تاریخی از انسان‌اند. و روزی از شخصی تبدیل به یک خاطره‌ی جمعی خوش‌آیند شدند و ما بر روی آن‌ها نام ساعت معروف گذاشتیم.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.