برند های ساعت مچی چوبی

ساعت مچی چوبی

ساعت مچی در زندگی امروز به یکی از اکسسوری های پر طرفدار تبدیل شده است که می توان گفت هر فرد حداقل یک ساعت مچی دارد. دنیای ساعت مچی به قدری بزرگ شده است که هر نوعی از آن ها را می توان یافت. برندهای زیادی در تولید ساعت کار می کنند و مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند. از این رو ساعت مچی چوبی در سال های اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است و در واقع می توان گفت بسیار جذاب و زیبا هستند. از طرفی ساعت های چوبی با استفاده از مواد طبیعی و پایدار تولید می شود، بنابراین تاثیر منفی کمتری بر محیط زیست می گذارد و برای افرادی که دوستدار محیط زیست هستند، نکته ی مثبتی محسوب می شود. همچنین این ساعت ها ضد حساسیت هستند و برای افرادی که به استیل ضد زنگ حساسیت دارند، بسیار عالی است. از مزیت های دیگر ساعت مچی چوبی می توان به تاثیر نداشتن دما بر ساعت اشاره کرد. چرا که تغییرات دما بر موادی مانند چوب و بامبو تاثیر منفی نخواهد گذاشت. در ادامه به معرفی برخی از برندهایی که ساعت مچی های چوبی تولید می کنند خواهیم پرداخت و آن ها را  برای شما شرح خواهیم داد.
برند های ساعت مچی چوبی

ساعت مچی چوبی

اورجینال گرین (original grain)

اساس کار این برند، تولید لوازم و ساعت هایی بیشتر از جنس چوب و استیل می باشد. این برند ساعت هایی گران قیمت مانند gognac gold نیز دارد که حدودا از ۱۸۹ دلار شروع می شود و تا ۲۹۹۹ دلار مانند کرونوگراف Yankees championship متغیر است. بنابراین می توان گفت ساعت های این برند با کیفیت و قیمتی قابل قابل توجه دارند. این برند ساعت‌هایی را هم با معرفی تیمهای بیس بال ایالات متحده تولید می‌کند. شما می‌توانید ساعت‌های اختصاصی تیم‌هایی مانند تیم‌های جاینتز، داجرز، متز و رد ساکس را پیدا کنید. همچنین این برند محصولات بسیار جالبی دارد که می‌توانید به عزیزان خود که علاقه‌مند به این ورزش هستند، هدیه کنید.
برند های ساعت مچی چوبی

اورجینال گرین (original grain)

برند جورد (jord)

شرکت دیگری که ساعت مچی چوبی تولید و روانه بازار می کند جورد نام دارد. این برند شرکتی آمریکایی می باشد که در ساخت ساعت مچی چوبی دست ساز مهارت خاصی دارد. این برند ساعت هایی هم برای بانوان و هم برای آقایان را تولید می کند. اگر با دقت به ساعت های این برند نگاه کنید متوجه می‌شوید که جورد از طراحی‌ ساعت‌های کلاسیک الهام گرفته و در عین حال از طراحی‌های جدید و بی‌نظیر هم بهره می‌برد. همچنین این شرکت بند‌های ساعت را به کسانی که ساعت اپل دارند، می‌فروشند. دامنه قیمت در وب سایت این شرکت از ۱۸۰ دلار شروع می‌شود مانند ساعت (frankie38) زنانه که ساده و براق است و به ۶۱۵ دلار مانند مدل محدود(meridian black palm) می‌رسد.

کربولز (kerbholz)

برند دیگری که در این قسمت از مقاله ساعت مچی چوبی به آن می پردازیم، برند کربولز می باشد. این برند شرکت ساعت سازی آلمانی می باشد که توسط دو دوست در سال ۲۰۱۱ شکل گرفته است. امروزه این برند به تولید محصولاتی مانند عینک‌های آفتابی و ساعتهای چوبی شهرت یافته و بر دوام محصولات و مسئولیت‌پذیری شرکت تأکید دارد. همچنین از سال ۲۰۱۷، این شرکت ۱۰ درصد از فروش خود را به یک سازمان زیست محیطی اهدا می‌کند. این سازمان در پروژه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند که استفاده از مواد پایدار، بازیافت زباله و سایر پروژه‌ها را ترویج می‌کند که در حفظ محیط زیست نقش دارند. این شرکت از پروژه‌هایی مانند پاکسازی اقیانوس هم پشتیبانی می‌کند. ساعت‌های کربولز که طرح‌های ساده و مینیمالیستی دارند، در سایزهای زنانه و مردانه عرضه می‌شوند و قیمت آنها ۲۰۰ دلار و کمتر است.
برند های ساعت مچی چوبی

کربولز (kerbholz)

برند پلنت ور (plantwear)

برند دیگری از برندهایی که به تولید ساعت مچی چوبی مشغول می باشد، پلنت ور نام دارد. این برند از برندهایی است که هم در تولید ساعت و هم در تولید عینک های چوبی فعالیت دارد. این محصولات دست‌ساز تماماً در اروپا ساخته می‌شوند و در ساخت آنها از چوب‌های جنگلی داخلی و هم وارداتی استفاده می‌شود. قیمت این محصولات از ۱۹۹ دلار تا ۳۲۰ دلار است. پلنت‌ور ساعت‌های متنوعی تولید می‌کند، از طرح‌های ساده و مینیمالیستی گرفته تا کرنوگراف‌های مدرن. برای کسانی که به لوازم جانبی علاقمند هستند، این شرکت دستبند، گردنبند چوبی و چوکرهای چرمی (گردنبند طوق مانند) نیز به فروش می‌رساند. چوبی که آنها استفاده می کنند از منابع FCS (انجمن نظارت بر جنگل) است و این شرکت همچنین ماهانه از طریق بنیاد حفاظت از طبیعت، ۵۰ درخت اهدا می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب به طور خلاصه در مورد ساعت مچی چوبی برای شما صحبت کردیم و همچنین ۳ برند از آن ها را برای شما شرح دادیم. ساعت های چوبی طراحی فوق العاده دارند که هر فردی عاشق آن می شود. برای خرید ساعت مچی چوبی و یا دیگر ساعت های روز دنیا می توانید در سایت ساعت کوک تمامی مدل ساعت های را مشاهده کنید و متناسب با سلیقه خود خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

  1. دلیل محبوبیت ساعت مچی چوبی چیست؟ این ساعت ها به دلیل طراحی زیبا و دوام بالایی که دارند، محبوبیت بالایی دارند.
  2. ساعت مچی چوبی را از کجا می توان تهیه کرد؟ راه های بسیاری برای خرید ساعت مچی چوبی وجود دارد، اما بهترین و راحت ترین راه خرید از سایت ساعت کوک می باشد.
  3. آیا محصولات ساعت کوک دارای گارانتی می باشند؟ بله، تمامی محصولات ساعت کوک دارای گارانتی ۱۲ ماهه می باشد.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.