ساعت لوکس زنانه و مردانه

ساعت لوکس زنانه و مردانه لاکچری

در دنیای امروز ساعت صرفا برای نشان دادن زمان استفاده نمیشود. بلکه ساعت مچی به عنوان اصلی ترین اکسسوری در استایل آقایان و بانوان تاثیر گذار است. احساس جذابیت و شیک بودن برای همه افراد مهم است. از این رو انتخاب ساعت لوکس زنانه و مردانه یک رکن اصلی در داشتن استایل لاکچری و شیک میباشد. بسیاری از مارک های گران قیمت ساعت مچی برای ظاهر جذاب و به دلیل جلب توجهی که دارند. طرفداران بسیاری به خود جذب کرده اند. بسیاری از برندها ساعت مچی دخترانه و پسرانه لاکچری هم تولید میکنند که صرفا برای نوجوانان مورد پسند و قابل استفاده باشد.

دلیل انتخاب ساعت های لوکس

همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین فاکتور های تاثیرگذار روی جذابیت افراد، استفاده از اکسسوری می باشد و مهم ترین اکسسوری ساعت مچی است. ساعت مچی لوکس زنانه و مردانه میتواند معرف بخشی از اصالت و شخصیت فرد باشد. همانطور که میدانید کشور سوییس به عنوان بهترین تولید کننده و مهد ساعت های مچی لوکس میباشد. بسیاری از برنذهای لاکچری ساعت مچی که شناخته شده هستند. محصول کشور سوییس می باشند. بعد از کشور سوییس، ژاپن و آمریکا در زمینه طراحی ساعت ها مچی شیک و لاکچری، محصولات با کیفیت و خلاقانه ای ابداع کرده اند. بسیاری از زنان و مردان علاقمند هستند که ساعت مچی خود را بر طبق سبک لباس پوشیدن و رنگ بندی استایلشان انتخاب کنند. دوست دارند در هر مکان و هر سبک پوششی، ساعت مچی متفاوتی در دست داشته باشند که با لباس هایشان همخوانی داشته باشد. برای مثال ساعت مچی انتخابی برای تیپ های کژوال و اسپرتشان متفاوت از ساعت مچی باشد که در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده میکنند. انتخاب ساعت لوکس زنانه و مردانه برای محیط ها و تیپ های مختلف میتواند نکته جالب توجهی برای دیده شدن فراد باشد.
انتخاب ساعت مچی لوکس

ساعت مچی لاکچری

ساعت های لوکس سوییسی

همانطور که اشاره شد، ساعت های سوییسی در زمینه تولید و طراحی ساعت های لوکس پیشتاز بوده اند. نخستین ساعت هایی که در برابر نفوذ آب مقاومت داشتند، اولین ساعتی که امکان تغیییر زمان به صورت خودکار داشتند، نخستین ساعت های دو زمانه و خیلی از قابلیت های دیگر ساعت مچی برای نخستین بار در کشور سوییس ابداع شدند و به ثبت رسیدند. کمپانی های به نام زیادی در سوییس ساعت لوکس زنانه و مردانه تولید میکنند.
  • رولکس: برند رولکس به عنوان بکی از برترین و محبوب ترین برند های ساعت لوکس زنانه و مردانه در جهان معروف شده است. ساعت های مچی رولکس محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم جهان بدست آورده اند. اولین برندی که فناوری ساعت های ضد آب را ابداع کرد، رولکس بود. رولکس به عنوان یک ساعت لاکچری ، گران قیمت به شمار می رود.
برند های ساعت مچی سوییس

ساعت مچی لاکچری سوییسی

  • تیسوت: کمپانی تیسوت از سال ۱۸۵۳، شروع به ساخت ساعت های مچی کرد. نخستین ساعت مچی غیر مغناطیسی در جهان توسط این برند ثبت شد. تیسوت یکی از پرفروش ترین ساعت های دنیاست و با استقبال زیادی روبرو شده است.
  • رومر: بهترین اعت های غواضی و ضد آب را شرکت رومر وارد صنعت کرده است.
  • پیاژه: مسطح ترین ساعت مچی با کارکرد خودکار، برای اولین بار توسط این برند پیاژه در جهان ابداع شد.
  • پتک فیلیپ: پادشاه ساعت لقبی است که به جهت ساخت انواع گوناگون ساعت های جیبی لوکس به این برند تعلق داده شده است.

مارک های پر فروش و معروف ساعت مچی در ایران

برند های زیادی در ایران با استقبال اقایان و بانوان مواجه شده اند، معمولا خریداران و علاقمندان به ساعت لوکس زنانه و مردانه را از این برندها تهیه میکنند.
  • سیتیزن: محبوب ترین و پرفروش ترین برند ساعت مچی در ایران متعلق به کمپانی سیتیزن است. دلیل این محبوبیت، کیفیت بالا و ظاهر فوق العاده زیبای این ساعت هاست.
  • کاسیو: قدیمی ترین ساعت های مچی ژاپنی در ایران در دست برند کاسیو می باشد. تقریبا خیلی از پدربزرگ ها و پدر های ایرانی ساعت های مچی سیکو را ترجیح میدهند. چرا که ظاهری سنگین و با اصالت دارد.
  • رومانسون: رومانسون پرفروش ترین برند ساعت سوییسی در ایران است. ظاهر زیبایی دارد و به نسبت سایر مارک های سوییسی قیمت مناسب تری دارد. البته جنس تقلبی برند رومانسون در ایران به تعدد دیده شده است. از این رو هنگام خرید به اورجینال بودنش دقت کنید.
  • امگا: لوکس ترین برند ساعت مچی زنانه در جهان، برند امگا می باشد. این کمپانی ساعت مچی فوق العاده ظریف و زیبایی با به کار بردن الماس، تلید کرده است.
  • شانل: کمتر کسی است که نام برند شنل را در میان ساعت های لوکس زنانه نشنیده باشد. ساعت های این برند ظرافت ویژه ای دارند.

مارک های لوکس ساعت مچی با قیمت مناسب

  • برند نیوی فورس: کمپانی چینی نیوی فورس از سال ۲۰۱۲ ساعت های لوکس زنانه و مردانه زیادی روانه بازار کرده است. ساعت های این برند ظاهری زیبا و سرشار از اصالت دارند. قابلیت های ویژه ای از جمله ضد آب بودن و ضد ضربه بودن دارند. از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. همچ نین قیمت بسیار مناسبی دارند . برای کسانی که میخواهند زیر ۱ میلیون تومان هزینه کنند. برند نیوی فورس بهترین انتخاب است.
  • دنیل کلین: یکی دیگر از مارک های ساعت مچی که هم لوکس و شیک میباشد و هم دارای قیمت نسبتا مقرون به صرقه ایست. برند دنیل کلین میباشد. این برند یکی از پرفروش ترین ساعت های مارک دار در ایران است.
ساعت های مچی قیمت مناسب

ساعت های مچی پرفروش قیمت مناسب

جمع بندی:
استفاده از ساعت مچی امروزه، تنها برای تنظیم زمان نیست. بلکه، همخوانی ساعت مچی با استایل در یک فرد، یکی از شاخص های شیک بودن است. ساعت های لوکس زنانه و مردانه در برند های متنوع را میتوانید داخل گالری ساعت کوک مشاهده و خریداری کنید.
سوالات متداول
  1. پر فروش ترین مارک های ساعت در ایران چیست؟ کاسیو، سیکو، ستیزن، امگا و شنل جزو پر طرفدارترین برند ها در ایران هستند.
  2. لوکس ترین ساعت ها ساخت کدام کشور است؟ کشور سوییس خالق لاکچری ترین ساعت مچی ها در دنیاست.
  3. نخستین ساعت ضد آب توسط کدام برند ساخته شد؟ برند رولکس اولین ساعت ضد آب را ابداع کرد.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.