خرید بهترین ساعت غواصی

خرید بهترین ساعت غواصی جدید

اگر قصد خرید ساعت مچی مقاوم در برابر آب را دارید که راحت با ان زیر اب رفته و شنا کنید، خرید بهترین ساعت غواصی را پیشنهاد می دهیم. ممکن است خیلی درباره این نوع ساعت و ویژگی هایش و بهترین ساعت غواصی ندانید، پس همراه ما باشید تا بهترین خرید را از ساعت غواصی داشته باشید. ساعت مچی غواصی باید دارای معیارهای استانداردی باشد که از سوی سازمان بین المللی استاندارد سازی عنوان شده است. در ادامه این ویژگی ها را می خوانیم.

ویژگی های ساعت غواصی بر اساس  ISO 6425

ویژگی های ساعت غواصی بر اساس  ISO 6425

ویژگی های ساعت غواصی

  • کم ترین مقدار مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰۰ متر باید باشد. چیزی در حدود ۳۳۰ فوت باشد.
  • دارای سیستم حرفه ای و قابل اطمینان برای در جهت اندازه گیری زمان غواصی باید داشته باشد.
  • باید دارای نمایشگر زمان باشد. دارای زه چرخشی و چیزی باشد که کار کردن ساعت را نشان دهد.
  • باید دارای خاصیت ضد مغناطیسی باشد.
  • ضد ضربه باشد.
  • در برابر اب شور هم از خود مقاومت نشان دهد.
  • در عمق اب خوب کار کند و حرفه ای و قابل اعتماد باشد.
همه ساعت های غواصی استاندارد باید موارد بالا را در خود داشته باشد و از ویژگی های آنان به حساب می آید. این نوع ساعت ها برای محاسبه مدت زمانی هستند که در اب هستند. برندی مثل کارتیه عنوان کرده است که تمام ویژگی های یک ساعت غواصی بر اساس ISO 6425 را دارا است. برندهایی مانند رولکس ساب مارینر هم که همچین چیزی را نگفته اند اما، بسیاری از موارد و نکات مهم در ساعت استاندارد بر اساس ISO 6425 را دارند. بسیاری از ساعت های غواصی چون رولکس حتی نفوذ پذیری در اب را از میزان استادارد بیشتر دارند. ساعت های جدیدی از نوع غواصی وارد بازار شده اند که تا عمق ۳۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر هم می توانند در اب نفوذپذیری داشته باشند. برخی از ساعت های غواصی هم دارای دریچه برای خارج کردن گاز هلیوم دارند. این دریچه باعث می شود تا گازی که وارد ساعت شده است، خارج شده و نگذارد شیشه ساعت بشکند.

اندازه گیری زمان با ساعت غواصی

کاربرد ساعت غواصی

اندازه گیری زمان با ساعت غواصی

در خرید بهترین ساعت غواصی باید بدانید که برندهای معروف و رده بالا این نوع ساعت ها را طراحی و تولید می کنند. این ساعت ها که برای برای اندازه گیری زمان غواصی است، که به صورت زیر کار می کند. اندازه گیری زمان در ساعت غواصی با یک زه چرخان که دارای یک جهت است و روی قاب ساعت وجود دارد انجام می شود. روی این گونه ساعتها ۶۰ دقیقه علامت گذاری شده، که کار اندازه گیری زمان را دارد. اگر زه چرخان زیر آب بطور اتفاقی از کار بیفتد زمان را بیشتر از چیزی که هست نشان می دهد و کمتر نشان نخواهد داد. زیرا نشان دادن زمانی کمتر می تواند باعث بروز اشتباه و مرگ غواص شود. در خرید بهترین ساعت غواصی دقت داشته باشید که ویژگی هایی چون ساخته شده از مواد ضد زنگ و اینکه بتواند در آب شور از خود مقاومت به خرج دهد را دارا باشد.. متریال فولاد ضد زنگ و طلا انتخاب خوبی برای ساعت های غواصی است. مورد دیگر اینکه این نوع ساعت ها باید دارای یک بند ضد آب باشند. متریال مناسب در ساخت بند ساعت غواصی، مواد فلزی، پلاستیکی یا نایلون می باشد.

ساخت ساعت غواصی جدید

اولین ساعت ضد اب را کمپانی رولکس وارد بازار نمود. البته میزان مقاومت این ساعت در برابر فشار مشخص نبود. بعد از ان در سال ۱۹۲۳ بود که شرکت امگا ساعتی ضد ابی را وارد بازار کرد که در برابر فشار اب هم از خود مقاومت نشان می داد. اسم این مدل مارین بود. این ساعت در سال های بعد تا عمق ۱۳۵ متر را تاییدیه گرفت. در ادامه در جنگ جهانی دوم بود که شرکت پنرای که از فلورانس ایتالیا به وجود آمده بود، یک سری از ساعت های غواصی را به نیروی دریایی ایتالیا در آن زمان ارائه داد. این ساعت ها دارای صفحه ای مربع شکل و گوشه ای خمیده بودند. دارای پیچ تنظیم و بندهایی که قابلیت تعویض داشتند. این ویژگی ها، اساس ساعت مچی غواصی امروزی شدند. پانرای این نوع ساعت های مچی غواصی را برای نظامیان ان زمان طراحی و تولید کرد و امروزه نمی توان از ان ها به عنوان الگو استفاده کرد زیرا فاقد زه چرخان برای اندازه گیری زمان بودند. در ادامه پس از جنگ جهانی و با اختراع اسکوبا و پیشرفت غواصی، شرکت های بلانک، رولکس و امگا، ساعت های مچی مقاوم در برابر فشار اب را تا عمق ۲۰۰ متری هم طراحی کردند و از قافله عقب نماندند.

محبوب ترین ساعت مچی غواصی

در خرید بهترین ساعت غواصی ساعت غواصی رولکس را فراموش نکنید. رولکس ساب مارینر ار مشهورترین و بهترین ساعت غواصی است که طراحی و ساخته شده است. در ساب مارینر، تنوع زیادی به وجود آورد و از متریال فولاد و طلا در ساخت ساعت های غواصی خود استفاده کرد.
رولکس ساب مارینر

خرید رولکس ساب مارینر

ساعت غواصی که در ۲۰۱۰ طراحی و ساخته شد، ساب مارینر ۱۱۶۶۰  LV یا  THE HULK است.  قدرت ساب مارینر ۱۱۶۶۱۰ به دلیل وجود سیستم مطمئن کالیبر ۳۱۳۵با قابلیت تنظیم خودکار است که دارای رنگ زیبای سبز است که انتخاب هوشمندانه ای است. در نهایت اینکه اگر قصد خرید بهترین ساعت مچی غواصی را دارید، این مطلب کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. خرید انواع ساعت مچی غواصی و ورزشی را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز داشته باشید تا نمونه اصل و اورجینال را تهیه نمایید.

سوالات متداول خرید بهترین ساعت غواصی

مدل ساعت غواصی پانرای لومینار چگونه ساعتی است؟ این ساعت دارای قاب مربعی با گوشه های خمیده است. دارای پل محافظ کوک و مجهز به زه چرخشی است. این زه برای تبدیل شدن به یک ساعت غواصی عالی کافی است. این ساعت غواصی همه ویژگی های ساعت باکیفیت غواصی را دارد. ساعت غواصی برایتلینگ تا چه عمقی در اب را پوشش می دهد؟ می تواند تا عمق ۵۰۰ متر در اب را پوشش دهد. قیمت ساعت غواصی چقدر است؟ قیمت ساعت های غواصی به عمقی که میتوانید در آن شنا کنید بستگی دارد. دیگر به جنس بدنه و بند آن هم وابسته است. تقریبا حدود ۳ میلیون تومان شروع قیمت ساعت مچی غواصی شروع می شود.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دلیل بازگشت وجه