آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود

آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود

 تولید ساعت مچی از طلا

طلا فلزی گران بها است که با استفاده از آن می توان هر شیء و وسیله ای را گران بها کرد و به ان ارزش بیشتری داد. یکی از این وسایل و اکسسوری ها که در آن از طلا استفاده می شود، ساعت مچی است. در این مطلب می خواهیم درباره نکات مهم در این زمینه و اینکه آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود بیشتر بدانیم. پس همراه ما باشید. سازندگان ساعت های مچی و ساعت های جیبی از دیرباز برای بالا بردن ارزش ساعت ها و خاص بودن و لوکس بودن، از طلا استفاده می کردند. این ساعت ها مسلما هم قیمت بالاتری نسبت به ساعت های از جنس فولاد و دبگر فلزات دارند.

در ساعت از چه عیار طلا استفاده می شود

خرید ساعت طلا

عیار ساعت مچی طلا

در ساعت های مچی که از طلا ساخته شده اند، باید عیارشان مشخص باشد. اینکه از چه طلا با چه عیاری در ساخت ساعت مچی استفاده شده است، ارزش ساعت را مشخص می کند. مثلا در بیشتر ساعت های مچی از جنس طلا، از طلای ۱۴ و ۱۸ عیار استفاده می شود. معمولا در سخت ساعت مچی از طلای خالص استفاده نمی شود. عیار طلای خالص ۲۲ و ۲۴ است. این طلا بسیار نرم است و مقاومت کمی دارد پس در ساخت یاعت از آن به صورت خالص استفاده نمی گردد. البته در مقابل، ساعت هایی هم هستند که با طلای عیار کم مثل عیار ۱۰ در ساخت آن ها استفاده می شود. خب قیمت کمتری هم دارند زیرا طلای استفاده شده در آن ها کم تر هم می باشد. در شناسنامه ساخت ساعت مچی از طلا، میزان طلا و آلیاژهای استفاده شده در آن باید ذکر شود. معمولا از پلاتین و روی و مس نیکل و نقره استفاده می شود. ساعت هایی که از طلا هستند و به رنگ رزگلد هستند هم با مس ترکیب شده اند. و آن هایی که سفید هستند با فلزات نقره ای ترکیب می شوند.

آیا در همه ساعت های  طلایی از طلا استفاده شده است

در پاسخ به سوال در مبحث آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود باید گفت که، خیر. در همه ساعت های مچی از طلا استفاده نشده است و در بعضی ها فقط از روکش طلا استفاده شده است. در این حالت، یک صفحه از طلا بر روی فلز نقره یا مس جای گرفته تا ایجاد روکش طلایی کند. ساعت های مچی که فقط از روکش طلا در آن ها استفاده شده است، قیمت پایین تری هم دارند تا به آن ها که از طلای ۱۸ عیار در ساختشان استفاده شده است. در طول استفاده از این ساعت ها، روکش طلا کم کم از بین رفته و رنگ خود فلز زیر کار، بیرون می آید.

در چه قسمت از ساعت مچی از فلز طلا استفاده می شود

قیمت ساعت طلا

ساعت مچی طلا

در تولید ساعت مچی که از طلا استفاده می شود اگر دقت کنید متوجه می شوید در نقاطی که قابل مشاهده است و در معرض دید قرار دارد از طلا استفاده شده است. البته که به دلیل ویژگی طلا که کدر نمی شود، در اتصال چرخ دنده های موتور ساعت هم استفاده می شود. در قسمت های، صفحه نمایش، دستنبند، قاب، نشانگر ساعت و هر قسمتی که در دید مشتری قرار دارد، می تواند از طلا استفاده شده باشد. در توضیحات مریوط به مشخصات ساعت ها، ذکر می شود که در کدام قسمت ها از این ساعت مچی از طلا استفاده شده است. بیشتر در ساعت های لوکس از طلا در ساخت و طراحی شان استفاده می شود.

برای خرید ساعت مچی اورجینال کلیک کنید

نکات مهم در خرید ساعت مچی طلا

برای خرید ساعت مچی طلا و یا استفاده ده از آبکاری طلا، باید نکات مهم و قابل توجهی را بدانید تا آگاهانه خرید خود را انجام دهید.

در ساعت مچی، طلا با چه عیاری استفاده شده است

هر چه قدر که عیار طلا بیشتر باشد یعنی از طلای بیشتر و خالص تری در ستخت یاعت استفاده ده است. البته معمولا عیار طلا در ساعت ها، ۱۸ و ۱۰ و ۱۴ می باشد. استفاده از طلای خالص، باعث می شود که ساعت مقاومت نداشته باسد. طلای خالص با عیار بالاتر مثل ۲۴ نرم است.

توجه به مدل صفحه ساعت مچی

ساعت های طلا با دونوع ساعت مچی آنالوگ و دیجیتال ساخته می شوند. این که کدام مدل را انتخاب نمایید به سلیقه و نظر مشتری بر می گردد. پیشنهاد ما یک پتک فلیپ درجه یک است که زیبایی اش مسحور کننده است

توجه به ضد آب بودن ساعت

از آنجایی که ساعت های مچی از طلا دارای قیمت بالایی هستند و باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید، بهتر است از نوع ضد آب آن خریداری نمایید تا ماندگارتر باشد و زود خرابی نداشته باشد.

برند ساعت مچی طلا

بعضی ساعت های مچی برند فقط بخاطر نام برندشان است که از قیمت بالاتری برخوردارند و می توان همان ساعت با همان مقدار طلا را با برندی دیگر ارزان تر خریداری کرد.

مزیت خرید ساعت مچی طلا چیست

ساعت مچی طلا

مزیت خرید ساعت مچی طلا

خوب است حال که درباره آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود مطالب خوبی و مهمی را خواندیم درباره مزیت استفاده از ساعت های طلا هم بدانیم.
  • در گذر زمان ارزش آن حفظ شده و حتی بیشتر هم می شود چون از طلا استفاده شده است.
  • در صورت آسیب می توان آن را آبکاری کرد و تعمیر نمود.
  • ساعت مچی طلا، خاص است و منحصر به فرد است.
  • اسیب دیدگی ساعت های ساخته شده از طلا کم تر است.
سخن آخر برای خرید ساعت مچی طلا بهتر است از فروشگاه های مطمئن و شناخته شده اقدام نمایید. به موارد ذکر شده در راهنمای خرید ساعت مچی طلا هم دقت نمایید. پیشنهاد ویژهٔ ما دیدن کردن از ساعت های مچی اورجینال نیوی فورس طلایی رنگ است. این ساعت‌ها با قیمت بسیار پایین‌تر از ساعت‌های طلا اما با کیفیت بسیار بالا همراه همیشگی شما خواهند بود و همان جلوه طلایی را به استایل شما می‌دهند

سوالات متداول آیا در تولید ساعت مچی از طلا استفاده می شود

آیا ساعت های مچی طلا مقاومت خوبی دارند؟ کیفیت ساعت های مچی طلا بالا است. آسیب دیدگی کمتری هم دارند. از چه عیار طلا در ساعت مچی استفاده می شود؟ مثلا در بیشتر ساعت های مچی از جنس طلا، از طلای ۱۴ و ۱۸ عیار استفاده می شود. زیرا مقاومت عیار ۱۴ و ۱۸ بیشتر است. مهم ترین مزیت ساعت طلا چیست؟ با گذر زمان به ارزش آن اضافه می شود و مقاومت خوبی دارند.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دلیل بازگشت وجه