برند ساعت نیوی فورس

برند نیوی فورس

اگر شما طرفدار ساعت مچی باشید احتمالا تا به حال اسم برندهای زیادی به گوشتان خورده باشد. اما برخی از برندها هستند که نیاز به معرفی خاصی ندارند. برند نیوی فورس یکی از برندهای ساعت مچی مشهور در دنیا می باشد. برند ساعت نیوی فورس یکی از برندهای با کیفیت و با قیمت اقتصادی می باشد. تمامی محصولات این برند از بهترین متریال در ساخت به کار رفته است، اما در عین حال قیمت مناسب و اقتصادی دارد. زیبایی در کنار کیفیت بالا کاملا در تمامی ساعتهای نیوی فورس مشاهده می شود که عده زیادی را مجاب به خرید می کند. اکثر جوانان طرفدار این برند هستند و این برند بیشتر فروش خود را از جوانان دارد. در ادامه به بررسی این برند خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید ساعت مچی دارید، بتوانیم تا حدودی شما را کمک کنیم.
برند ساعت نیوی فورس

برند نیوی فورس

تاریخچه برند ساعت نیوی فورس

تقریبا همه ما وقتی می خواهیم از برندی خریداری کنیم که آن را نمی شناسیم و یا فقط اسم آن را شنیده ایم، تحقیقاتی در مورد آن برند انجام می دهیم و بعد در مورد خرید خود تصمیم گیری می کنیم. در حال حاضر می خواهیم تاریخچه برند ساعت نیوی فورس را برای شما شرح دهیم. برند ساعت مچی نیوی فورس به طور رسمی کار خود را در سال ۲۰۱۲ در شهر گوانگجو چین آغاز کرد. داستان این برند از مردی به نام آقای یانگ شروع می شود. این کارآفرین متولد سال ۱۹۸۰  وقتی دانشجو بود وقتش را بیشتر با سربازها در اردوگاه ها می گذراند و همین موضوع تاثیر زیادی در نگرش او به دنیای اطرافش داشت. او احترام فوق العاده ای برای ارتش و کلا نیروهای نظامی قائل بود. این نوع نگرش و حس کارآفرینی او در نهایت او را به سمت آرزوهای شغلی اش به عنوان ساعت ساز سوق داد و در نهایت برند نیوی فورس شکل گرفت. اسم naviforce به طور اتفاقی بر روی این برند گذاشته نشده است. Naviforce از ترکیب دو کلمه navy که به معنای دریایی و force ک به معنای نیرو می باشد آمده است.

هدف و شعار برند نیوی فورس

هر برند با هدف خاصی نام گذاری می شود و هر کدام شعار مشخصی دارد که در همان راستا حرکت می کند. زمانی که برندی هدف و شعاری برای خود تعیین می کند، باید در همان سو حرکت کند و پایبند به شعار و هدف خود باشد. شعار برند ساعت نیوی فورس (شخصیتی پیشرو، پروازی آزادانه) می باشد. Guangzhou Naviforce Watch Co., Ltd به عنوان شرکت رسمی برند تجاری Naviforce در دنیا شناخته می شود. هدف این شرکت این است که هر ساعت آنها با توجه به ظاهر محصول به روح برندشان متصل باشد. هر ساعت نیوی فورس در هر مرحله ای از فرایند ساخت با بالاترین کیفیت مواجه است، از انتخاب متریال و آلیاژهای ساعت گرفته تا چیدمان قطعات داخلی ساعت. کارخانه Naviforce دارای استاندارد ISO 9001 ورژن ۲۰۱۵ است. کیفیت عملکرد سیستم این برند بر روی کیفیت ساعت های تولیدی شان هم مسلما تاثیرگذار است. عبارتی به که به صورت نماد و مشخصه اصلی برند نیوی فروس می باشد و به صورت مشترک بر پشت تمامی ساعت های این برند حک شده است، عبارت for dream می باشد. این عبارت این منظور را می رساند که هدف اصلی برای ساخت این برند رویا و آرزو می باشد. این رویاست که به هر کارمند نیوی فورس این روحیه را می دهد که دقیق ترین کار خود را برای هر ساعت اختصاص دهد. همچنین این رویا به بهترین محصولاتی برمی گردد که احتمالا آرزوی داشتن شما هم هست. با روحیه کار دسته جمعی و پیشرفت روزانه کارخانه و برند Naviforce، ساعت های این شرکت پس از گذشت ۸ سال تا به امروز مشتریان بی شماری در سطح جهانی به خود جذب کرده است. این برند در طی همین چند سال ظهورش، سلیقه های مورد نظر خود را به بازار تزریق کرده است.
برند ساعت نیوی فورس

هدف و شعار برند نیوی فورس

نکات مهم در خرید ساعت نیوی فورس

برای خرید هرچیزی بهتر است نکات مهم درباره خرید آن را بدانید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید. در ادامه به شرح دو نکته مهم در حین خرید ساعت نیوی فورس که باید در نظر داشته باشید، خواهیم پرداخت.

اورجینال بودن کالا

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که در خرید ساعت نیوی فورس باید در نظر داشته باشید، اصالت کالا می باشد. متاسفانه امروزه وجود محصولات های کپی و غیر اصل در بازار رواج پیدا کرده است، در صورتی که شاید نتوان آن ها را از نظر ظاهری از یکدیگر تشخیص داد. اما بعد از مدتی از کار می افتند و دیگر هیچ کارایی برای شما نخواهند داشت. پس توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از کالاهای غیراصل استفاده نکنید و در خرید هرچیزی اصالت کالا را در نظر بگیرید. حال اگر نمی دانید برای خرید ساعت دنیل کلین اصل به کجا باید مراجعه کنید، بهتر است بدانید گالری ساعت کوک سایتی تخصصی در زمینه فروش ساعت می باشد. تمامی ساعت های گالری ساعت کوک دارای اصالت کالا می باشند و ضمانت و گارانتی معتبر نیز دارند.

گران نخرید

هر گرانی دلیل بر اصل بودن کالا نمی باشد. این باوری غلط است که اگر کالایی گران تر از بقیه جاها است پس آن کالا اصل می باشد. حتی اگر آن کالا هم اصل باشد چرا باید کالای اصل را با قیمت بیشتری بخریم. متاسفانه در همه بازارها این نوسانات قیمت وجود دارد که کالایی با چند قیمت متفاوت وجود دارد و اکثر افراد دچار سر در گمی می شوند که کدام از آن ها اصل می باشد. اولین چیزی هم که به ذهن می آید این موضوع است که گران ترین آن ها اصل می باشد. حتی اگر این فرضیه درست باشد باز هم نباید کالایی را گران خرید. شما می توانید در گالری ساعت کوک ساعت نیوی فورس اصل را با کمترین قیمت نسبت به سایر رقبا خریداری نمایید.

بهترین نمایندگی ساعت نیوی فورس در ایران

همانطور که گفته شد برای خرید ساعت مچی راه های بسیاری وجود دارد، اما به دلیل نوسانات قیمت در بازار و همچنین مطمئن نبودن از اصالت کالا در برخی موارد مشکلاتی به وجود می آید. زمانی که اسم نمایندگی به گوش می خورد دیگر هیچ نگرانی بابت اصالت کالا وجود ندارد و افراد مطمئن هستند کالایی را که خریداری می کنند اصل می باشد. از این رو گالری ساعت کوک نمایندگی برتر ایران در زمینه ساعت نیوی فورس به شمار می رود. این مجموعه در عین ارائه کالای اصل از پایین ترین قیمت نیز برخوردار است که مزیت مهمی نیز محسوب می شود. همچنین گالری ساعت کوک آپشن فوق العاده ای را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است. تمامی محصولات جدا از گارانتی شرکتی که دارند، از گارانتی ۵ ساله ساعت کوک نیز برخوردار می شوند. شما می توانید ساعتی خریداری کنید که ۵ سال ضمانت دارد و خیال شما از هر بابتی می تواند از آن ساعت راحت باشد. اتفاقی که فقط در ساعت کوک می توانید تجربه کنید!
برند ساعت نیوی فورس

بهترین نمایندگی ساعت نیوی فورس در ایران

سخن پایانی

در این مطلب به طور خلاصه در مورد ساعت نیوی فورس صحبت کردیم و به بررسی این برند مشهور پرداختیم. برای خرید این ساعت مچی بهتر است نکاتی را که به اشاره داشتیم رعایت فرمایید تا بهترین خرید را داشته باشید. گالری ساعت کوک نمایندگی برتر ساعت نیوی فورس در ایران می باشد که می توانید تمامی ساعت های این برند را خریداری نمایید و جدا از ضمانت نامه و گارانتی شرکتی، از گارانتی ۵ ساله ساعت کوک نیز بهره مند شوید.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دلیل بازگشت وجه